Welcome to chat.haxed.net.
Chat with friends in a room about your interests. Select from the free rooms below.
Join over 100 million people in public chat rooms, group chat, and private chat. Download our free app to get started.
Chat rooms for all sorts of people and interests. Personal chat rooms for everyone else.
We are your #1 source for free chat for OLDER kids and younger teens. There are some important chat rules you already agreed to first, before proceeding. Enter the chat room below and participate by either registering using your email or logging in as a guest user to remain anonymous. Happy Chatting!
Free Chat Rooms, Chat Online With No Registration.
This web site is an online free chat rooms. With us you can meet new friends from all over the world. No download, no setup & no registration needed.
Meet new single women and men everyday without limits, make friendships, for free you can have a live discussion now without registration!
Free online chat with no registration
1517959037988 Tay u8pv1gr1zr @[hug5kdsadg MiDNIt3] Take a joke dear friend lol
1517959046612 Poisson sq0nttwmgz @[2wzglh1jqh Sana] you?
1517959068640 Tay u8pv1gr1zr @[hug5kdsadg MiDNIt3] LOL i have never flipped out on someone
1517959134305 SolaMoon17 cjqnaqbev0 @[u8pv1gr1zr Tay] because abs are cool
1517959157202 Tay u8pv1gr1zr @[bj1lsabwb8 Wife] hi girl
1517959175091 MiDNIt3 hug5kdsadg @[u8pv1gr1zr Tay] askjgbnbjkxebrkjgbsxerfxsdiogneiornges
1517959193143 Tay u8pv1gr1zr @[xxax2lkk4q Fortnite] u gonna smash
1517959216527 Tay u8pv1gr1zr @[xxax2lkk4q Fortnite] ill take that as a yes
1517959226645 Jared kmn7cdthkm @[izm76xy7d4 Lizzie]
1517959309028 MiDNIt3 hug5kdsadg @[2wzglh1jqh Sana] wb real ppl
1517959323623 Tay u8pv1gr1zr @[m3g8h3cjo6 Duetsches] I love you too <3
1517959357148 Katie a1llux1kto @[119xjlym8e Guy25]
1517959358346 Tay u8pv1gr1zr @[gouquo6qan Lmfao] lmfao
1517959386562 ThePriest 534bk0ix1a @[cjqnaqbev0 SolaMoon17] u need iron first of all cuz iron is the only mineral that is magnetic it attracts/pulls other nutrients with it iron and potassium are literally like the two most important minerals in terms of managing hyper acidity in the body but water does this and much much more
1517959388808 Tay u8pv1gr1zr congrats @[hug5kdsadg MiDNIt3]
1517959402943 ThePriest 534bk0ix1a @[cjqnaqbev0 SolaMoon17] i have a diet for u to try for 10 days and it will blow your mind
1517959410636 Tay u8pv1gr1zr @[hug5kdsadg MiDNIt3] actually when your green you say 'bow down to daddy'
1517959422174 SolaMoon17 cjqnaqbev0 @[534bk0ix1a ThePriest] how much weight will I lose
1517959422525 MiDNIt3 hug5kdsadg @[u8pv1gr1zr Tay] oh so im daddy now
1517959439304 MiDNIt3 hug5kdsadg @[u8pv1gr1zr Tay] lmao
1517959459936 SolaMoon17 cjqnaqbev0 @[u8pv1gr1zr Tay] maybe I AM gay
1517959478819 Tay u8pv1gr1zr @[cjqnaqbev0 SolaMoon17] damn good point
1517959484815 Sana 2wzglh1jqh @[gouquo6qan Mugen] N xTeh are same?noways..but the both are assholes
1517959502422 Tay u8pv1gr1zr @[cjqnaqbev0 SolaMoon17] damn
1517959567751 ThePriest 534bk0ix1a @[cjqnaqbev0 SolaMoon17] when meat goes in the body guess what it becomes fat why because it is fat and fat + fat equals guess wht fat do u know how hard it is to make fat molecules out of carbohydrates? think of vehicle that takes petril nd u give it unleaded gas
1517959582188 SolaMoon17 cjqnaqbev0 @[534bk0ix1a ThePriest] omg youre right
1517959595825 Light zoz41oqfg1 @[hug5kdsadg MiDNIt3] From farmer to chef!
1517959657286 Tay u8pv1gr1zr @[cjqnaqbev0 SolaMoon17] n0t 4 long
1517959698447 ThePriest 534bk0ix1a @[m3g8h3cjo6 Duetsches] u can eat 100% vegetables 10% will be fat. you can eat nothing but fruits and vegetables and 8% is fat. the health organizations for years even to thsi day have scientifically proven and known that the healthiest ppl keep their
1517959744674 Tay u8pv1gr1zr @[cjqnaqbev0 SolaMoon17] 48?? damn thats impressive af, how long did it take?
1517959756168 Sana 2wzglh1jqh @[gouquo6qan Mugen] Your mouth worse than cancee i believe.:)
1517959764812 SolaMoon17 cjqnaqbev0 @[u8pv1gr1zr Tay] 6 months
1517959784617 Mugen gouquo6qan @[2wzglh1jqh Sana] fucking indian @[ cunt]
1517959818108 SolaMoon17 cjqnaqbev0 @[u8pv1gr1zr Tay] it was a LOT of work and idk if I'll be able to put in anymore effort to lose more haha
1517959835634 Light zoz41oqfg1 @[hug5kdsadg MiDNIt3] The towns people will have your head for this, King!
1517959877888 Tay u8pv1gr1zr @[534bk0ix1a ThePriest] no
1517959913976 Zucc b2b5jvew41 @[8srcqhmbvr Nyaa] you sound like 14
1517959945477 Carolina j5hslmx2h2 @[r4kjmbhhp6 Aries25] Almost true
1517960015509 SolaMoon17 cjqnaqbev0 @[b2b5jvew41 Zucc] hey I lost 48 pounds cut me some slack
1517960074534 LedZeppelin j3zb9j6loh Hello @[88or9lzmzv MakeChat].
1517960100985 BlistersNCoffee kibln4xz4m @[b2b5jvew41 Zucc] show @[o6hf6i33yt Chewy] your balls
1517960107599 InquisitorVlad 9o254cnusi @[b2b5jvew41 Zucc] You fucking heretic, the chocolate ones are the obvious superior choice.
1517960111713 SolaMoon17 cjqnaqbev0 @[j5hslmx2h2 Carolina] same. we could do a liquid fast
1517960111993 Zucc b2b5jvew41 @[o6hf6i33yt Chewy] and @[v5d6gypgj0 Quady] why dont you each suck each other's dicks